HERŞEYİN DOĞRUSUNU ALLAH BİLİR. Sizin bir planınız, bir hesabınız varsa, Allah’ında bir planı bir hesabı var.

23 Mart 2014 Pazar

Başbakan: Pensilvanya’daki montaj fabrikası kurdu

Başbakan: Pensilvanya’daki montaj fabrikası kurdu Mart 23, 2014    
Başbakan Erdoğan, “Pensilvanya’daki zat, çiftiğinin yanında bir yer satın aldı, oraya da montaj fabrikasını kurdu. Orada montajlar yapılıyor. Çok kabiliyetli yeğenleri varmış” dedi.
gulen
Başbakan Erdoğan Kocaeli’de konuşuyor. Erdoğan’ın konuşmasından satırbaşları;
Bugün Kocaeli kararını vermiştir. Biz 8 seçime girdik. Kocaeli’de böyle kalabalık görmedim. Yolsuzlara, hırsızlara cevap veriyor. Biz bu hırsızları biliyoruz diyor. Bu CHP, MHP, BDP ve Pensilvanya bir hesap yaptılar. AK Parti’nin karşısında kim güçlüyse onu destekleme kararı aldılar. Pensilvanya’daki zat yeğenleriyle montaj fabrikası kurmuş. Sen nasıl hocasın? Tek ceketi varmış o cekete MHP, CHP, rafineri her şey sığıyor. Ben senin Altunizade’deki evini de biliyorum. Pensilvanya’daki villanı da biliyorum. Ufak at da civcivler yesin.
Gezi olayları başladığı zaman yayın organlarında bir tane aleyhte yayın bulamazsınız. Bunların işin içinde oldukları ortaya çıkıyor.
Yok çevreci gençlermiş. Ellerinde molotof benim esnaf kardeşimi yakıyor bunlar mı çevreci.
http://www.medyagundem.com/basbakan-pensilvanyadaki-montaj-fabrikasi-kurdu/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder