HERŞEYİN DOĞRUSUNU ALLAH BİLİR. Sizin bir planınız, bir hesabınız varsa, Allah’ında bir planı bir hesabı var.

30 Mart 2014 Pazar

Ali Karahasanoğlu / Yeni Akit

O vakıf binasında, bana da küçük bir odacık lütfen!

30 Mart 2014
Ali Karahasanoğlu / Yeni Akit


Biz sadece, katrilyonluk hortum davası olan Neşter olayında, dolandırıcıları savunduğunu zannediyorduk.
Oysa Fetullah Gülen’in avukatı Nurullah Albayrak, sahte evrak düzenlemeden tutun, banka hortumlamaya kadar bir dizi suç tipinin de usta savunmanı imiş.
Dünkü yazıma cevaben, bilgilerini paylaşan okurlarım aktardı..
Kimisi zahmet etmiş, Google amcadan çıkarmış.
Kimisi tarafı olduğu davalardan bilgi vermiş.
Hayli ilginç bilgiler var..
Mesela..
Ziraat Bankası’ndan trilyonluk bir vurgun olmuş.
Çınarcık Şubesi’nde müdür bey, 1 trilyonu alıp gidivermiş.
Gazetelere de yansımış, skandal zimmet..
Avukatı kim?
Nurullah Bey..
Hani mantıklı bir savunması olur, sanığın..
Anlarım.
Ne demiş Bülent Bey, mahkemede?
“1 trilyonu borsada batırdım” demiş..
Ne güzel savunma..
Müşterinin parasını yürütüp, borsada batıran sanığın avukatını, Fetullah Gülen gibi, kaldığı odanın kirasını vakfa ödeyecek kadar hassas bir din önderi(!), kendisine vekil olarak seçiyor..
Niye ki acaba?
Ben anlamadım..
Başka bilgi aktaranlar da oldu..
Kimisi, “Bizim kurumda sahte rapor düzenleyen memur vardı.. Onun avukatlığını yapıyordu..” diyor..
Kimisi de...
“Sahte belge tanzimi” ile ilgili davanın sanığının aynı avukat olduğunu söylüyor..
Fetullah Gülen’in davası hortum değil.. Zimmet değil.. Sahte rapor değil..
Bu konulardaki uzman birisini, niye avukat tutar ki?
Böyle ilginç bilgiler gelince..
Ben de bir arama yapayım dedim..
Meğerse daha önce değişik vesilelerle haberini yaptığımız, çok ilginç isimleri bünyesinde barındıran Türk Ceza Hukuku Derneği’nin de üyesi imiş, Fetullah Gülen’in avukatı..
Kimler var, bu dernekte?
Cumhuriyet gazetesinin avukatı Fikret İlkiz’den tutun..
Balyozcuların avukatlarına kadar..
İstanbul Baro Başkanı Ümit Kocasakal’dan tutun..
Aydın Doğan’ın ve şu ana kadar batan tüm bankaların yöneticilerinin hemen hepsinin avukatı olan Köksal Bayraktar’a kadar..
Ergenekon davasına bakan, sonradan Seyfi Oktay dede ile muhabbeti ortaya çıkınca davadan alınan Köksal Şengün’den..
28 Şubat sürecinde dindar insanlar aleyhine verdiği kararlarla tanınan ve Kemal Alemdaroğlu’nun avukatlığını yapan hakim Metin Çetinbaş’a kadar.
Uyuşturucu sanıklarından özel ilişki sağladığı ileri sürülüp soruşturma açılınca istifa eden hakim Zafer Başkurt’tan..
DHKP/C’lilerin avukatı Bahri Belen’e kadar. 
Sabih Kanadoğlu’ndan....
Turgay Ciner’i; şüpheli olduğu dosyada, el çabukluğu ile müşteki haline çeviren Savcı Mecit Ceylan’a kadar..
Evet, böyle ilginç bir derneğin üyesi, Fetullah Gülen’in avukatı..
Ne diyelim, hayırlı, uğurlu olsun..
Böyle ilginç bir avukatı, taa ABD’lerden nasıl bulursunuz, nereden bulursunuz, aranızdaki samimiyet nedir bilmiyorum.. 
Bilmemiz de gerekmiyordu..
Ama son olaylar..
Dini bir cemaatin, din kavramları ile uzaktan yakından ilgisiz bir sürü olayla anılır olması..
Avukatın da hangi davaların takipçisi olduğu bilgisini, aktüel hale getirdi..
Bakalım daha başka, ne bilgiler gelecek..
Bekleyip, görelim, sizlere de aktaralım.
NE OLURSUNUZ, BANA DA KÜÇÜK BİR ODA!
Bu vesile ile.. Fetullah Gülen’in avukatını size tanıtmış iken..
Fetullah Gülen adına sürekli tekrarlanan bir açıklamadaki gayri ciddiliği de, dikkatinize sunuyorum..
Hani diyorlar ya..
“Fetullah Gülen, ABD’de bir malikhanede değil, bir vakıf binasının küçük bir odasında kalıyor. Odanın kira bedelini de, vakfa ödüyor..”
Atıyorlar palavrayı.. Varsa inananı.
Diyorsanız, “Ne palavrası, ne yalanı.. Allah’tan kork..”
Hemen özür dilerim.. Bir şartla.. 
Türkiye dışında yaşamaya hiç meraklı değilim. Hac ibadetim dışında, sizin gibi zırt pırt değil, bir defacık bile vatanımın dışına çıkmadım.
Ama sizlerden rica ediyorum, o vakıf binasında, küçücük bir oda da bana kiralar mısınız?
Vakıf binası ya..
Fetullah Bey, kirayı ödeyip, kalıyor ya..
Bana da bir odacık verin..
Ben de oracıkta, kalayım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder