HERŞEYİN DOĞRUSUNU ALLAH BİLİR. Sizin bir planınız, bir hesabınız varsa, Allah’ında bir planı bir hesabı var.

26 Mart 2014 Çarşamba

Ali Karahasanoğlu / Yeni Akit

Bir Yazıcıoğlu daha kazada(!) ölmüştü..

26 Mart 2014
Ali Karahasanoğlu / Yeni Akit






Hizmet ehli dindar kardeşlerimiz, “Tivitıra özgürlük” dedikçe..
“Demokratik kurallarda geriye gidiyoruz” dedikçe..
“Basın özgürlüğü engelleniyor” dedikçe.
“Basına müdahaleler arttı” dedikçe..
İçim cız ediyor.
Önümde dava dosyaları..
Hepsinde şikayetçi Fetullah Gülen..
Davacı Fetullah Gülen..
Davalı Akit gazetesi yazarları.
Sanık Akit gazetesi yazarları.
Suç ne?
“Basın yoluyla” diye başlayan ifadeler eşliğinde, bazı nitelemeler.
Kimisinde 40 bin TL tazminat isteniyor.
Kimisinde 50 bin..
Cezalandırma dilekçelerinde ise..
Asgarisi 8 aydan başlıyor..
Kendilerince, “Ceza Kanunu’nun şu maddesine de aykırılık var. Bu maddesine de aykırılık var” denilerek, tek yazı için üç-dört suç icat edip, 10 yıl hapis yatmamız istenen dilekçeler var.
Hapise girmek üzere olan biziz..
Şikayetçi olan, bizi cezaevine sokturacak olanlar onlar.
Ama “Özgürlük kısıtlanıyor” diyenler yine onlar..
Ben bu işten bir şey anlamadım.
Anlayan hizmet ehli varsa, beri gelsin.

Yazarlarımız için istenen hapis cezalarını yatmak, hemen hemen hiçbirisi için mümkün değil.
Ömürleri vefa etmez..
30 yıl.. 40 yıl..
O kadar yaşayacak mıyız biz?
Çoğumuz 50’yi devirmişiz.
Bir saniye sonrasına bile elimizde senet yok ama..
Olsa olsa.. Daha kaç yıl yaşayacağız ki, bir de 30-40 yıl hapiste yatalım..
Hizmet ehli kardeşlerimize duyuralım..
“O kadar uğraştık.. Hocamızın dediği gibi, hakim tuttuk, avukat tuttuk.. Adamları cezalandırttık.. Ama cezalarını tümüyle yatmadan, ölüp gittiler” diye dertlenmesinler, sonra..

Merak ettim..
Fetullah Gülen adına şikayetlerin büyük çoğunluğuna imza atan avukat kim diye..
Nurullah Albayrak imiş..
Oysa ben, Orhan Erdemli kardeşimizi bilirdim, 1990’lı yıllardan bu yana, Fetullah Gülen’i fedakarane savunan avukat olarak..
Orhan kardeşimiz de şikayetçi olmuş ama..
Yüzde 98’i, Nurullah Albayrak imzalı..
Merak ettim, kim Nurullah Albayrak diye..
Hizmetin emniyetteki en rütbeli polis müdürü olan Ramazan Akyürek’in avukatı imiş.
İstihbaratçı Ramazan Akyürek’in..
Olabilir..
Ama Google amcaya biraz daha dalınca..
Türkiye’nin en büyük yolsuzluklarından “Neşter” olayında bazı sanıkların da avukatı olduğunu görünce..
Şaştım kaldım.
Yolsuzluk iddiaları üzerinden dindar siyasetçilere demediğini bırakmayan Fetullah Bey, bula bula, yolsuzluk sanıklarının avukatını mı bulmuş, kendisine..
Hayret ettim..
“Kim buldu bu avukatı, Fetullah Bey’e acaba” dedim..
Ve cevap beklemeye başladım.

Bu arada, bir de ne göreyim..
Nurullah avukatımız, kendisi de bir ara, o dava ile irtibatlı bir davada sanık olmuş..
Vekalet görevini yürütürken..
Bazı belgelerin, adli emanetten gizli şekilde alınması operasyonunda, sanık konumuna düşmüş..
Gülen’in avukatı..
Yolsuzluk sanığının avukatı..
Aynı zamanda, kendisi de, menfaat teklif ederek, belge temin etmekten sanık!
Pensilvanya’dan, buraları belki iyi bilmiyordur, Fetullah Bey..
Ben hatırlatmış olayım..
Aman dikkat..
Aman..

Kimbilir belki de..
Neşter operasyonunda..
Bir şekilde kendisi de sanık konumuna düşüp..
Sanıkların birçoğunun şaibeli bir şekilde cezadan kurtulması, az bir cezaya çarptırılması operasyonlarındaki başarı..
Gülen’in avukat seçiminde etkili olmuştur..
Mu acaba?

Biraz daha araştırınca..
Nurullah Bey’in..
Eğer isim benzerliği yok ise, bir başka önemli davada daha avukatlık yaptığına öğrendim.
Rahmetli Recep Yazıcıoğlu’nun ölümüne sebep olan kazadaki şoförün de avukatı, Nurullah Bey imiş.
Hayretim daha da arttı.
Tam da, Muhsin Yazıcıoğlu’nun derin bir kaza sonucunda vefatı ile ilgili tartışmalar yaşanırken..
Dürüstlükte, vatanperverlikte timsal konumundaki bir başka Yazıcıoğlu (Neseben kardeş değillerdi ama, manevi özellikleri açısından kardeş gibilerdi) şaibeli bir kazada, yanındaki kişi ile birlikte vefat ediyor.
Direksiyondaki kişi taksirle adam öldürmekten yargılanıyor.
Ve o şoförü de, Gülen’in şimdiki avukatı savunuyor..
Şaşırdım..
İnşallah, şaşkınlığım bununla kalır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder