HERŞEYİN DOĞRUSUNU ALLAH BİLİR. Sizin bir planınız, bir hesabınız varsa, Allah’ında bir planı bir hesabı var.

26 Mart 2014 Çarşamba

Habervaktim’den Açıklama

Deniz Baykal’ın kendisi gibi evli ve çocuk sahibi olan partisi milletvekili bir kadınla olan gayri meşru ilişkisini gösteren kaset yeniden gündemde.
Habervaktim’den Açıklama
26 Mart 2014 Çarşamba 15:24
Yayınlarda sürekli ülkenin ana muhalefet partisinin liderine; ülkeyi yönetmeye talip bir siyasiye ait rezil içerik görmezden gelinirken, kasetin kim veya kimler tarafından servis edildiğinin derdine düşülmüş durumda.
Malum sözkonusu kaset henüz tespit edilemeyen kişilerce ilk metacafe adlı bir video paylaşım sitesinde yayınlanmış, Habervaktim.com buradan gördüğü kaseti haber değeri görerek, kaynak gösterip alıntılamıştı. Ardından tüm haber sitelerine düşmüş ve olay ülke gündemine oturmuştu.
YENİ SES KAYDI İDDİASI
İllegal dinleme kayıtları manipüle montajlarla servis edilmeye devam ederken, Başbakan Erdoğan’a ait olduğu ileri sürülen yeni bir ses kaydı internete kondu. Kayıt “Baykal kasetinin yayınlanması talimatını veriyor” iddiayla sunuldu.
Bu yayın üzerine taraflardan birbirine ardına açıklamalar geldi.
KILIÇDAROĞLU’NUN AÇIKLAMASI
CHP Lideri Kılıçdaroğlu, Başbakan’ın “Baykal kaseti hakkındaki ses kaydı” iddiasıyla ilgili “Başbakanlık koltuğunda oturan zat’ın süratle bir açıklama yapmasını bekliyorum. Ahlaksızlığın bu boyutu dünyanın hiç bir ülkesinde görülmemiştir. Zaten bu olayın faillerinin bugüne kadar ortaya çıkmamasının asıl nedeni de budur. Asıl fail odur. Ahlaksızlığı bu boyuta getiren bir kişi başbakanlık koltuğunda oturamaz” dedi.
BAYKAL’IN AÇIKLAMASI
CHP eski lideri Deniz Baykal, kendisiyle ilgili görüntülerin Başbakan’ın talimatıyla servis yapıldığı iddiasına yönelik açıklama yaptı. Konunun örtbas edilebilecek, görmezden gelinebilecek ya da sıradan suçlamalarla inkar edilebilecek bir konu olmadığını vurgulayan Baykal, “Ortaya atılan bu iddialar hukukun, vicdanın, mantığın izah etmesi mümkün olmayan bir davranıştır. Bu tablo ile ilgili bu aşamada benim bir şey, yorum yapmam uygun olmayacaktır. Ben bu konuda resmi değerlendirmeleri bekliyorum. Umarım derhal en kısa zamanda bu konuda bir açıklamayı duyma imkanım sağlanır” şeklinde konuştu.
BAŞBAKAN ERDOĞAN’IN AÇIKLAMASI
Konuyla ilgili Başbakan Erdoğan’dan da bir açıklama geldi.
Daha önce pek çok açıklamasında, Baykal kasetinin içeriğine tepki göstererek, “özel hayat” savunmacılarına "Beline hakim olamadı. Hala bu medya, bu siyasiler ‘İnsanın özeline karışıyor’ diyorlar. Yahu kendi eşiyle mi bir şey oluyor da özel oluyor. Bu özel değil, bu genel genel. Bu genel bir ahlaksızlıktır..." diye cevap veren Başbakan Erdoğan, kasetinden haberdar olduğu ve bunu kendisinin servis ettiği iddialarını ise reddetmişti.
BAŞBAKAN: "BUNUN NERESİ ÖZEL, GENEL GENEL" TIKLA İZLE
BAŞBAKAN: "BU İLİŞKİ DE Mİ KOMPLO? EŞLERİNE İHANET EDENLERİ MAĞDUR OLARAK GÖREMEYİZ..." TIKLA İZLE
BAŞBAKAN: "BELİNE HAKİM OLAMADI" TIKLA İZLE
Baykal kasetinin kimler tarafındaninternete konduğu konusunda, özellikle 17 Aralık’tan beri “Cemaat”i gösteren Erdoğan, kendisine ait olduğu ve Baykal kasetinin servis edilmesini istediği ileri sürülen son ses kaydıyla ilgili şunları söyledi:
“Cemaatlere can kurban ya. Cemaat değil örgüt. Bu kasetçiliğin merkezi nerede? Satış yeri Unkapanı, Tahtakale. Zaten ben Sayın Kılıçdaroğlu’na tavsiye ettim. Senden iyi kasetçi olur. Şimdi bu sabah arkadaşlarım bana bir şey söylediler.
BENİM AYARLADIĞIMI SÖYLÜYORLAR
Malum Baykal’la ilgili bir olay vardı ya. Yahu bunu benim ayarladığımı söylüyorlar. Yine bir montaj. Ve Kılıçdaroğlu denilen ahlak yoksunu adam diyor ki “Açıklama yapsın” Yahu neyin açıklamasını yapacağım?
Bunu anayasayı müzakere ederken, bu sosyal medyaya düştüğü zaman onu kaldıran kim ya? Ben kaldırdım ben.
CİBİLİYET NOKTASINDA SIKINTISI VAR
Bugün tweetlerde bu ülkenin başbakanına hakaret edilmesini tavsiye eden sensin. Bizzat bu işi zaten kendin yapıyorsun. Cibilliyet noktasında sıkıntısı var.
BAŞBAKAN'A SAYGISIZLIK YAPAMAZSIN
Böyle montajlarla filan bir yere varamazsınız. Ve yarım sat içerisinde kalkıp onu sosyal medyadan kaldıran bir başbakana bu saygısızlığı da yapamazsın. Biz inancımızın gereği bu tür ahlaksızlıkları yapacak kadar ahlaksız değilim. Ama sende o var. Şu anda beraber yürüdüğünüz Pensilvanya’da da o var. Zaten kasetleri beraber hazırlıyorsunuz, CD’leri beraber hazırlıyorsunuz. Ama bizi bu oyuna getiremeyeceksiniz.
KAOS OLACAKTI NE OLDU?
Dün için ne diyorlardı? Kaos olacak. 25 Mart kaos. Ne oldu? 17 Aralık dediniz olmadı, 25 aralık dediniz olmadı, seçim dediniz olmadı. Doldur boşalt, sizden yoğurt olmaz. Ne diyorlardı bizden öncekiler? Bahçeli ne yapacaktın orayı? Patates deposu. Biz ne yaptık, hayır dedik, bolu dağındaki tüneli halledeceğiz dedik.
SİZ BİZE EVET DEDİNİZ Mİ?
Doğan Grubu'nun gazeteleri... İdraki meali bu küçük akla gerekmez, Zira bu terazi bu kadar sıkleti çekmez. 411 el kaosa kalktı dediler. CHP bu. Şimdi utanmadan sıkılmadan ben çözdüm diyor. Bunu neresi çözdü biliyor musunuz? Yüzde 58. Referanduma gittik mi? Siz bize evet dediniz mi? İşte orada iş bitti. Orada ne CHP ne MHP vardı, hepsi bizim karşımızdaydı.”
HABERVAKTİM’İN NOTU
Sözkonusu görüntülerin kimler tarafından kayda alındığı ve metacafe adlı sosyal paylaşım sitesine kimler tarafından yüklendiği/servis edildiği konuları belirsizliğini korurken, Habervaktim.com olarak olayın bu noktası bizi çok da ilgilendirmiyor. Biz olayın haber boyutuyla ilgilendik, bugün de haber boyutuyla ilgileniyoruz. Ülkenin önde gelen yazarları tarafından da kabul edildiği ve Başbakan Erdoğan’ın “bunun neresi özel, genel genel” diyerek, içeriğine tepki gösterdiği skandal kasetle ilgili haberimiz, son yılların en büyük haberciliğidir.
Habervaktim.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder