HERŞEYİN DOĞRUSUNU ALLAH BİLİR. Sizin bir planınız, bir hesabınız varsa, Allah’ında bir planı bir hesabı var.

8 Mart 2014 Cumartesi

Bank Asya'ya para yatırmak umreden sevap

Cemaatin yeni ses kayıtlarında Bank Asya'nın kurtarılması için neler vadedildiği ortaya çıktı..
'in doktoru Kudret Ünal'a ait olduğu iddia edilen yeni ses kayıtları ortaya çıktı. Görüşmelerde, işadamı Murat Sungurlu'ya umreye gitmek yerine, Bank Asya'ya para yatırması gerektiği vurgulanıyor.

17 Aralık operasyonu sonrası planları deşifre olan nın, sıkıntılı durumdan kurtulabilmek için her yolu denediği anlaşıldı. İnternete düşen yeni ses kayıtları, özellikle maddi konularda paralel yapının nasıl bir yol izlediğine işaret ediyor.

Fethullah Gülen'in doktoru Kudret Ünal'a ait olduğu iddia edilen yeni ses kayıtları ortaya çıktı. Görüşmelerde, işadamı Murat Sungurlu'ya umreye gitmek yerine, Bank Asya'ya para yatırması gerektiği söyleniyor.

Kudret Ünal: Abi aklıma bir şey geldi
Murat Sungurlu: Buyurun
KÜ: Yarın yengeyle mi gideceksiniz yalnız mı gidiyorsunuz?
MS: İnşallah beraber gideceğiz.
KÜ: Hıı..Tamam. Ne zaman gelirsiniz?
MS: Abi 4 gün gidiyoruz pazar günü döneceğiz İnşallah.
KÜ: Çok güzel. O güne kadar orada dua edip plan yapsanız. Şimdi ondan sonra da Cenab-ı Hak sizin önünüzü açsa. Şimdi 300 milyon dolar kadar. THY Asya Finans'tan para çekmiş. Mahrem biraz.
MS: Evet.
KÜ: Yani geçici olarak da olsa eksilmemesi için, sizin de öyle bir ekibiniz vardır. "Böyle bir şey duydum yerine koyduk" der gibi... Sonra da "Ne zaman emrederseniz çekeriz" der gibi... Önünde büyük bir hayır yapıp 10 umre, 20 umre... Ben bilemem Allah katında durumunu da...



na bakılırsa paralel yapı ciddi maddi sıkıntı içine giriyor ve çözüm olarak da kaynak aktarımı karşılığında umre sevabı vaat ediliyor.


KÜ: Yaptığın umumi çok güzel sevap da böyle bizzat başı çekerek hani senin ekibin var tanıdıkların var hani onları da hesaba katarak kendilerinin "efendim o 300'ü biz tamamladık" diyebilirsen, bana göre ben yapsam 100 umre kazanacağımı (gülüyor) umarım da, en az 15-20 umre var gibi geliyor bana.
MS: Allah razı olsun. Biz 3 kişiyi götürüyoruz abi zaten İnşallah onlar da çok çaplı şeyler.
KÜ: Öyle çaplar vardır ki milyon doları vardır. Bütün şeyini oradan geçirir. Tabii korkmamak şartıyla, korkarsa iş karışık…
MS: Allah'ın izniyle korkmaz. Bir bakalım onlardan hayırlı sonuç çıkar diye ümit ediyorum.

Ses kaydındaki bir diğer görüşmenin de yine Gülen'in doktoru Ünal ile işadamı Fatih Aktaş arasında geçtiği iddia ediliyor. Toplanan paranın yeterli olmadığı söyleniyor, hedeflenen 300 milyon dolara ulaşıldığı takdirde ise mükâfat olarak Fethullah Gülen ile yüz yüze görüşme vaat ediliyor.




Fatih Aktaş: Yaklaşık 120 filan toparlattım...
Kudret Ünal: Yani 120'yi yapmışsın madem sen onu 300 yap... "Efendim böyle böyle bir sıkıntı olmuştu, duydum. Biz hemen toplandık arkadaşlarla 300 tamamladık" diye. Bunu müjde vereyim, "telefonda söyleyemedim" deyip hemen gitmek güzel olur senin için.
FA: Tamam yaparım, olur abi.
KÜ: O da desin ki bizim Fatih böyle şeylerde cankurtaran İnşallah.
FA: Öyle abi... Sen bunu şeye de sorabilirsin, Hidayet Bey'e de... (Samanyolu Medya Grubu Başkanı)
http://www.takvim.com.tr/Guncel/2014/03/06/bank-asyaya-para-yatirmak-umreden-sevap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder