HERŞEYİN DOĞRUSUNU ALLAH BİLİR. Sizin bir planınız, bir hesabınız varsa, Allah’ında bir planı bir hesabı var.

8 Mart 2014 Cumartesi

Gülen Açıklamasına İsrail'den Yalanlama

Obama’nın geçen ay Başbakan Erdoğan ile yaptığı telefon görüşmesinde, Erdoğan’ın Fethullah Gülen’e dair şikâyetleri için “Mesaj alınmıştır” dediği, sözlerine İsrail kuruluşundan yalanlama geldi.
Gülen Açıklamasına İsrail'den Yalanlama
08 Mart 2014

Bugün, hep söylene gelen "Fethullah Gülen örgütünün ardında İsrail var" iddiasını doğrulayan bir gelişme yaşandı. Başbakan Erdoğan'ın "Obama'yla Fethullah Gülen meselesini görüştüm ve bana 'Mesaj alındı' dedi" sözlerine yalanlama ABD yerine İsrail kuruluşundan geldi. İsrail kuruluşunun Gülen cemaatini savunmak için devreye girmesi, kayıtlara cemaat ve İsrail'in ortak hareket ettiklerini ispatlar bir gelişme olarak geçti.

İSRAİL KURULUŞUNDAN 'GÜLEN' AÇIKLAMASI
ABD'de İsrail için lobi faaliyetlerinde bulunan 'İsrail Projesi' adlı kuruluşun yayınladığı açıklamaya göre, Başbakan Erdoğan'ın, Obama ile yaptığı telefon görüşmesinde geçtiğini belirttiği, "Ülkemdeki huzursuzluğun kaynağı oradadır ve sizden gerekeni bekliyorum' dedim. 'Amerika'nın iç güvenliğini tehdit edenleri nasıl benden istiyorsanız ben de sizden bu konuda yardım istiyorum' dedim ve o da olumlu baktı. 'Mesaj alındı' dedi" sözleri, 'İsrail Projesi' adlı kurum tarafından yalanlandı. 'İsrail Projesi', Beyaz Saray'dan bir yetkiliye dayandırarak yaptığı açıklamada, "Fethullah Gülen ile ilgili olarak Başkan Obama'ya atfedilen cevap gerçek değildir" denildi.
Star
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder