HERŞEYİN DOĞRUSUNU ALLAH BİLİR. Sizin bir planınız, bir hesabınız varsa, Allah’ında bir planı bir hesabı var.

27 Mart 2014 Perşembe

“Kim gidiyor bu mitinglere!
 
İnsan müsveddesi iğrenç herifler bu kadar nasıl alçaldınız?
Ey kendine insan diyenler! Siz insan mısınız?

İlhami Işık
HÜRHABER 
26.03.2014


Faşist kafa mı arıyorsunuz? Buyrun size en orjinali

Bugün Türkiye’nin en ünlü gazetecisi(!) aslında kendi söylemek istediklerini bir başkasının kalemiyle insanlarla paylaştı.

Artık buna kusma bile denmez
İğrençlik, çirkinlik demek bile o kadar hafif kalıyor ki, bir insanın kalemi nasıl olur da bu kadar kirlenir? Bir insanın gözleri öfke ve kinle nasıl bu kadar zalimleşir? Bir insan yüreği nasıl bu kadar pis kokan bir kalıba dönüşebilir?

Okurken onlarca sefer kapattım. Açtım. Kapattım, açtım..
Okumayayım dedim.. Tekrar okudum!
Sonunu getirmemek için o kadar zorlandım ki!

“Bakın ben bir çapulcuyum, küpemi çıkardım AKP mitingine gittim” adlı bir yazıda insanı delirtecek kadar ırkçı, faşist bir ruh halinin kaleme yansımasını görünce insanlık adına kahroldum..

Ak Partinin 23 Mart’taki İstanbul mitinginin o büyük kalabalığını ve o kalabalığı teşkil eden insanları yazmak istemiş beyefendi! “Kim” diyor bu kalabalıklar? Hatta “inanılmaz kalabalıklar”.. “Kim gidiyor bu mitinglere!” diyor.

Başlıyor aşağılamaya! Ak Parti mitingine giden insanları anlatırken ağzından ve kaleminden akanlar aynen şöyle:

Onlar CV’si olmayan insanlar, CV’si olmayan işlerin insanları..
Onlar İstanbul’da denizi yılda bir kez görenler!
Onlar birbiriyle konuşmayanlar!
Onlar yanlarında bir gazete bile getirmeyenler!
Evet hiçbirinin kolunun altında bir gazete bile yok!

Onlar telefona İnternete bakmayanlar!
Twitter falan bilmez bunlar!
Selfie çekemezler!

Beslenmedikleri için boyu kısa kalmışlar bunlar!
Talimatla bayrak kaldıran, itaat edenler..
Ama makarna o kadar değerli ki onlar için, Çoğu makarna sayesinde doyuyor.
Bunu 1 TL’lik simide, 50 kuruşluk suya yutkunarak bakındıklarını görünce anladım!

Eğitimsiz kafalar bunlar!
Yönlendirilmenin dışında alternatifi yoktur bunların!
Hep talimat alırlar!

Aç kalmamak için itaat edenler!
Başbakana bakarken cinsel olarak uyarılmış gözler görürsünüz bunlarda!
Tıpkı Alman askerleriyle beraber olan yüzbinlerce Fransız kadınları gibi!

Sonra çıkıyor ‘Yani’ diyor ‘Bunları aşağılama olarak söylemiyorum ha!’

Bu söz neye benziyor biliyor musunuz? ‘Size tecavüz ediyorum ama doktordan bir virüs taşımadığıma ilişkin raporum yanımda. Bittiğinde bir şey kalmayacak’ demek gibi..

Bu iğrenç yazıyı Cüneyt Özdemir paylaştı, hem de referansı Ahmet Hakan Coşkun. “Bu yazının kıymetini ve önemini Ahmet Hakan’dan öğrenerek paylaştım” diyor.

Yani son 10 yıldır Ak Parti iktidarını iktidarda tutanlar koyundan da öte
Karınları aç,
Düzenli beslenmeyen,
Eğitimsiz,
Kafaları çalışmayan,
CV’si olmayan yani hiçbir işe yaramayan
Telefon ve internet kullanmayan,
Denizi bile görmeyenler..
İnsan değil de mahluklar sınıfı adeta!


Bu iğrenç kafaya ne denilebilir? Hangi tanım konulabilir?

Peki 80 yıl bu ülkeyi yönetenler askeriyle, parlamenteriyle, medyasıyla hep o çok doymuş, iyi beslenmiş sınıflardan değiller miydi?

Bırakın Türkiye’nin en iyi denizlerini, dünyanın en iyi denizlerine giren sınıflardan değiller miydi?
En iyi okullarda okumuş ensesi kalınlardan değiller miydi?
İstanbul’un en güzel yerine oturanlar değiller miydi?
90 yıl bu ülkeyi yönetenler birbirlerini kapılarında pijamayla karşılayanlar değiller miydi?
Hepsi büyük kulübün üyeleri değiller miydi?
Peki bu çok okumuş, çok aydın, iyi beslenen ‘çok insanlar’ 80 yılda ne yaptılar bu ülkeye?

Ben sayayım;
Dersim katliamı yaptılar
Şeyh Saidi astılar
Bediüzzamanın mezarı nerede hala belli değil
10 yılda bir darbe yaptılar
Deniz Gezmişleri astılar
Adnan Menderesleri astılar
Erdal Erenleri astılar
Binlerce kadına cezaevinde tecavüz ettiler (insan değil çünkü onlar)
Binlerce faili meçhul işlediler
Bu ülkenin bütün bankalarını soydular
Başörtülü kızları yerden yere sürüklediler
Generaller karşısında tek ayak üzerinde durdular
Gazeteleriyle bu ülkenin yağmalanmasının savunuculuğunu yaptılar..

Biz yanlış mı hatırlıyoruz? Bunları o beslenemedikleri için eğitimsiz kalan milyonlar mı yönetti?

Siz doymuşlar yönettiniz eeey dünkü çocuk!

Şimdi bakınca ‘Ne oluyor?’ diyorum..

Bu insanlar mantar gibi nasıl türemeye başladılar?
Bunları kim ne zaman klonladı?
Bu öfke, bu iğrençliğe ne zaman dönüştü?
Ve hakikaten siz insan mısınız?

Eğer insan olmuş olsaydınız bu kaleme referans olmuş olmazdınız!
Siz nasıl olur da hala bu topluma bakabiliyorsunuz?
TV’lerde boy gösterebiliyor, yazı yazabiliyorsunuz!
Yazıklar olsun!
İğrençsiniz!

O İĞRENÇ YAZIYI BURDAN OKUYABİLİRSİNİZ. YÜREĞİNİZ EL VERİRSE

http://www.radikal.com.tr/yazarlar/cuneyt_ozdemir/akp_mitinginde_bir_capulcu-1183237

kaynak
http://www.hurhaber.com/ilhami-isik/ey-kendine-insan-diyenler-siz-insan-misiniz/yazi-16243

http://www.medyagundem.com/insan-musveddesi-igrenc-herifler-bu-kadar-nasil-alcaldiniz/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder