HERŞEYİN DOĞRUSUNU ALLAH BİLİR. Sizin bir planınız, bir hesabınız varsa, Allah’ında bir planı bir hesabı var.

30 Ocak 2014 Perşembe

O iddialar ispatlandığında sadece istifa mı edeceksiniz?

08 Ocak 2014
 Ali Karahasanoğlu / Yeni Akit
“İddiaları ispatlarlarsa istifa ederim. İspatlamazlarsa, onlar istifa etsinler” demiş, İstanbul Cumhuriyet Başsavcıvekili Zekeriya Öz.
Olay bu kadar basit mi?
Türkiye’nin milyarlarca dolarına mal olan, üç ayrı operasyonu, sırf sansasyon olsun diye birleştiren Başsavcıvekilimiz..
Bir tanıdığı için talepte bulunduğu Fatih Belediye Başkanı’nı, açtığı bir soruşturma kapsamında gözaltına aldıracak..

Sonrasında “Dubai tatili” ile gündeme gelecek.
Tatilin parasının, soruşturduğu inşaat şirketi tarafından ödendiği ileri sürülecek..
Başsavcıvekilimiz, “O belgeler doğru değil.. İş adamı ile tanışıyorum ama.. Tatilin parasını ben ödedim” diyerek, iddiaların “tanışma” bölümünü kabul edip, “harcama” bölümünü reddedecek..
Kabul ettiği bölümde dahi, “3 günde, aylık maaşının iki misli harcama yaptığı”nı itiraf etmiş olacak..
Ne hikmetse, gözaltına aldırdığı isimlerle, bir şekilde bir “görüşmesi” olduğu ortaya çıkacak..
“İspatlarlarsa, istifa ederim” diyerek.. Konuyu kapatacak..
Bu kadar mı?
İstifa ile biter mi bu iş?
Türkiye’nin kaybettiği milyarlar ne olacak?

Dolardaki artış sebebi ile Türkiye aleyhine emperyallerin kazandığı milyar dolarlar ne olacak?

İlginçtir, iddia ortaya çıktığında, hemen tekzip göndereceğini açıklamıştı, Başsavcıvekili..
Dün akşam itibari ile.. Meslekten ihracı gerektiren suçlamanın kendisine yapılmasının üzerinden iki gün geçmiş oldu..
Ortada tekzip yok..
Ama, eski Taraf muhabiri bir bayana, “yakın çevresine yaptığı açıklama” diyerek yaptırdığı bir haber var..
İlginç..
Taraf gazetesi..
ABD istihbaratı ile bağlantılı birilerinin, Türkiye’ye getirilip kurucu oldukları bir gazete..
AK Parti ile Cemaat arasında fitne kazanının kaynatan haberlere imza atan gazete..
İşte o gazetenin eski bir muhabiri..
Başsavcıvekili’nin tercih ettiği muhabir oluyor..
Ne diyelim, tesadüftür..
Gözaltına aldırdığı Fatih Belediye Başkanı’na gidip, “Şu arkadaşımın talebi var” demesi ve sonra onu gözaltına aldırmasındaki gibi bir tesadüf..
Gözaltına aldırdığı Ali Ağaoğlu ile, daha önce tanışıyor olmasındaki gibi tesadüf!..

Başsavcıvekilimiz, Ağaoğlu’nun gösterdiği faturalar için de demiş ki, “Bu faturalar nasıl düzenlenmiş bilmiyorum. Benim kaldığım tarih, uçak biletim belli.”
Tamam, faturalar da zaten, o belli olan tarihler arasında.. Bu konuda bir ihtilaf yok ki..
Aynı tarihleri gösteriyor, faturalar ile, sizin gidiş dönüş tarihleriniz..
Neye itiraz ediyorsunuz ki?
Şunu kabul ederim..
Ben aslında Dubai’ye hiç gitmediğim halde.. Birisi, benim adıma fatura düzenleyebilir.. Ödeme yapabilir..

Sonra da, “Bak, sen Dubai’de tatil yapmışsın. Şu kadar para harcamışsın” iftirasında bulunabilir..
Bunu kastediyorsa, Başsavcıvekilimiz!
Başımız üstünde yeri var..
Kendisi, sorguladıklarına savunma imkanı vermiyor ama..
Biz, kendisinin cevap hakkını sonuna kadar kullandırırız.
Ama Başsavcıvekilimiz öyle demiyor..
“Orada bana ait olduğu belirtilen oteldeki yemek masrafını gösteren faturadaki bilgiler ve kredi kartı numarası da tarafıma ait değil” diyor.
Zaten fatura, senin kredi kartınla ödenmedi ki, Zekeriya Bey.
Sorun da bu zaten..
Sen yemeği yedin, ödemeyi Ağaoğlu’nun temsilcisinin kredi kartı ile yaptırdın..
İddia bu zaten..
Bunun neyini anlamıyorsun?
Ki, iki gün boyunca, kamuoyunu “tekzip” ile oyalıyorsun?
Çık söyle..
“Şu vasıta ile gittim. Şu otelde kaldım.. Parayı şu kartımla/nakit ödedim.. Dönüş biletimi şu kart/nakit ile ödedim. Ağaoğlu’nun Dubai temsilcisini tanımam.. Gösterilen faturalar sahtekarlık belgeleridir.. Suç delilleridir. Savcılığa suç duyurusunda bulunuyorum. Bir başsavcıvekiline yapılan bu iftirayı kınıyorum. Herkesi bana sahip çıkmaya davet ediyorum.”
Nokta..
Bunu söyleyemiyor Başsavcıvekili..
“Safari faturası ise benim Dubai’den ayrıldığım tarihe ait” diyor.
Ne yani..
Dubai’den ayrıldığın gün, önce safari yapıp, sonra akşam üstü ayrılmış olamaz mısın?

http://www.habervaktim.com/yazar/63100/o-iddialar-ispatlandiginda-sadece-istifa-mi-edeceksiniz.html 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder