HERŞEYİN DOĞRUSUNU ALLAH BİLİR. Sizin bir planınız, bir hesabınız varsa, Allah’ında bir planı bir hesabı var.

19 Mart 2014 Çarşamba

Erdoğan'dan Gülen'e Sert Tepki!

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, “İskele Sancak Özel” programında gündemi değerlendirdi. Erdoğan, paralel yapı ve Gülen'e sert tepki gösterdi.
Erdoğan'dan Gülen'e Sert Tepki!
17 Mart 2014
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Gülen'e yaptığı dön çağrısının perde arkasını hatırlattı.
Başbakan Erdoğan, ''Bu proje yaklaşık 35 yıllık bir proje, bu Pelsinvanya'daki zat aslında emekli olmuş değil. Bu zat ilkokul mezunu ve kendisine bi yeşil pasaport uydurulmuş ve ABD'ye gitmiş. Bu adamların ne olduğunu bilmiyorduk biz bu adamlara refere olduk bunların olimpiyatlarına katıldık, sürekli Türkiye'ye gelmek istiyor ama gelemiyormuş gibi bir durum varmış diye duydum çıktım çağrı yaptım ülkene dön dedim. Ama ne bilelim böyle olduğunu. 15 Yıl oldu gelmedi. Kolay kolay da gelmez. ifadeleri kullandı.
HESABINI SORACAĞIZ, BÖYLE İMAM MI OLUR!
Allah'ın da hesabı var diyen Erdoğan, ''Bunlar bir kısım yargıyı ellerine almışlar daha önce lehime verilen kararlar Yargıtay tarafından onanıyordu bu süreçten sonra adam annemle ilgili çocuklarımla ilgili hakeretler savuruyor davaları üst mahkeme bozuyor. HSYK'daki adamlar yargı mensubu insanlar "Biz Başbakan'a bunun hesabını soracağız" diyorlar. Tabi bilmiyorlar Allah'ın hesabı var. Bak şimdi meydanlar dolup taşıyor. Ben ilk günden söyledim bu dava için vatanım için kefenimi giyip yola çıktım. Bak Latif Bey yıllardır onun yanında anlattıkları şoke ediyor adamı 15 yıl takip etmiş. Buna cemaat felan denmez, tertemiz cemaatlar var, bu ne imamı böyle imam mı olur? açıklamasını yaptı.
28 ŞUBAT'TA DA ÇARK ETTİ
Açıklamalarına devam eden Erdoğan'' Düşünebiliyor musunuz bu Pelsinvanya'daki zatın 28 Şubat sürecinde başörtüsüyle ilgili verdiği fetvalar var. Nerden nereye. Bakın bu zat 5 ay önce bu beddualarla ilgi ne diyordu ama kayış atınca bakın nasıl beddua ediyor.
Bunların bizi seçim dışında bizi iktidardan alma planları vardı, bu haberleri aldım ama Allah'ın verdiği canı Allah'tan başka kimsenin almaya gücü yetmez. Allah'a çok şükür girdiğim ameliyattan daha sağlıklı çıktım ve meydanlardayım.'' diyerek konuşmasını bitirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder