HERŞEYİN DOĞRUSUNU ALLAH BİLİR. Sizin bir planınız, bir hesabınız varsa, Allah’ında bir planı bir hesabı var.

19 Mart 2014 Çarşamba

İçeriğini Açıklayamadılar

Akit’in dün yayınladığı ve CHP-‘Cemaat’ ittifakını ortaya koyan fotoğraf büyük yankı uyandırdı. Sosyal medya ve internet sitelerinde günün konusu olan fotoğraftaki görüşmenin içeriği açıklanmıyor.
İçeriğini Açıklayamadılar
18 Mart 2014
Akit’in dün yayınladığı CHP-‘Cemaat’ ittifakını belgeleyen fotoğraf, Mustafa Kemal Atatürk’ün totaliter partisinin Demirel’in burjuvalarınca ele geçirilmek üzere olduğunu ortaya koyuyor. ‘Cemaat’in kilit isimlerinden Hüseyin Gülerce ile toplantı yapan CHP’li Osman Çilsan, Durmuş Çelen ve Bahattin Sabahçı’nın eski Demirelciler olması dikkat çekiyor.
CHP-DEMİRELCİLER-‘CEMAAT’…
CHP Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Çilsan DYP’den milletvekilliği yapmış, bir önceki yerel seçimde de DP’den Kayseri belediye başkan adayı olmuş bir isim. CHP’li Durmuş Çelen ise Kılıçtaroğlu’nun CHP Genel Başkanı olmasının ardından CHP’ye katılmış eski bir DP ilçe (Kadıköy) Başkanı. Bahattin Sabahçı da yine diğer iki isim gibi DYP kökenli bir isim. Sabahçı, DP’nin Yalova İl Başkanı iken geçtiğimiz günlerde görevden alındı.
“TÜRK’ BURJUVA HAREKETİ!”
Görüşmede bulunan isimlerden Kılıçtaroğlu’nun danışmanlarından olduğu söylenen CHP’li Durmuş Çelen’in 17 Aralık sonrası servis edilen kasetleri önceden haber vermesi dikkat çekmişti. 29 Aralık 2013 günü, henüz kasetler ortaya çıkmadığı bir dönemde Facebook hesabında bir yazı kaleme alan Çelen, “Almanya’da olduğu bilinen kasetler yakın zamanda servis edilecek” bilgisini paylaşmış, ayrıca, “Şu an Türk Burjuva hareketi başlamıştır. Önüne dağ dayanmaz” uyarısında bulunmuş…
ELİTİST GÜLENCİLER VE BURJUVALAR…
Çelen’in ‘burjuva’ tanımlaması ile Fethulah Gülen’e yönelik Cemaat gazetelerinde çıkan ‘Elitist İslamın temsilcisi’ yakıştırmaları bir araya gelince CHP’nin bir elitist burjuva kuşatması altında olduğu yorumları yapılıyor. Fethulah Gülen’in kendi internet sitesi ve Zaman Gazetesi’nde Gülen ve çevresi, “Medrese anlayışını kolej formu içine oturtarak başarı sağlamış, elitist İslam’ın…” ve “Şehirli, kitabi; yani elitist İslam'ın temsilcisi” olmakla niteleniyordu.
GÜLERCE: “GÖRÜŞME TALEBİ ÇİLSAN’DAN GELDİ, TANIŞMAK İSTEMİŞ…”
Bu arada görüşmenin içeriğine ilişkin görüşlerine başvurduğumuz Hüseyin Gülerce görüşme talebinin Çilsan’dan geldiğini belirtti. Gülerce şunları söyledi: “Yalova’daki bu DP eski il başkanı Bahattın Sabahçı bey benim Yalova’dan tanıdığım arkadaşım. Sayın Osman Çilsan’ın benimle görüşmek istediğini iletti. Bende Yalova’da oturduğumu söyledim. Görüşme kesinlikle gizli değildi. TİGEM deki kafe Bahattin Sabahçı’nın işlettiği bir kafedir. Yani Bahattin beyin yerinde görüştük. Fotoğrafı çeken de Bahattin beyin oğludur. Gizli bir görüşme olsaydı fotoğraf çekilmesine ben izin vermezdim. İkinci bir hususta; ben sayın Osman Çilsan’ın sayın Durmuş Çelen ile birlikte ziyaretime geleceklerini bilmiyordum. Bilsem bile bir gazeteci olarak benimle görüşmek isteyen insanlara ‘hayır’ demem nezaketsizlik olurdu. Haber verilirken ‘takıyye’ kelimesinin kullanılmasını da ‘kişi kişiyi kendi gibi bilir’ ifadesine bağlıyorum. Ben hayatımda takıyye yapmadım. Ama kiminle görüşüp görüşmeyeceğime de kendim karar veririm.” Görüşmenin içeriğine dair bir açıklama yapmayacağını belirten Gülerce, “Sayın Osman Çilsan tanışmak istemiş. Görüşme son siyasi gelişmeler veya seçimlerle ilgili değil, tamamen bir tanışma toplantısıydı” dedi.
ÇİLSAN: “DEVŞİRİLMEYE GELMEDİM”
CHP Kayseri Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Osman Çilsan’da yaptığı açıklamada, “Ziyaretine gittik, sohbet ettik… Toplantı diye de adlandırılabilir… Olan bitenden konuştuk, Hüseyin Gülerce her şeyin dışına çekildiğini söyledi. CHP’yi temsilen filan gidilmiş edilmiş değil. ‘Siyasetimizi ibadet eyle’ diyen adamız. Kaset dosya bizim işimiz değil. Ülkemiz iyiye giderse yüzümüz güler. Hıyanet içersinde olan herkesi de Allah kahretsin. Kayseri’de yerel televizyonlara bile çıkamıyoruz, çıkarmıyorlar, bu kul hakkı değil mi? Çıkarsalar İstanbul’da, Yalova’da ne işim olur. Ben önceki seçimlerde de DP’den adaydım. İnsanlar, ‘Güçlü bir partiden kalk gel’ dediler. Artık sağ sol dönemi bitmiştir, normalleşmemiz lazım. Bizim bir tek vatanımız var. Bize vatanımızı çok görmesinler. Allah bizi birbirimize çok görmesin. Adaylık teklifi CHP’den geldi. İşim zor Kayseri gibi yerde… Hatay ve Ankara adaylarımızla birlikte sağdan gelenlerden biriyim. Ben CHP’ye, ‘Olduğum gibi görünmeye, göründüğüm gibi olmaya geldim, devşirilmeye gelmedim’ dedim” dedi.
Akit / Habervaktim.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder