HERŞEYİN DOĞRUSUNU ALLAH BİLİR. Sizin bir planınız, bir hesabınız varsa, Allah’ında bir planı bir hesabı var.

21 Mart 2014 Cuma

Gezici, homo, lezbiyen ve travestilerden “dershaneme dokunma” eylemi!

Gezici, homo, lezbiyen ve travestilerden “dershaneme dokunma” eylemi! Kasım 20, 2013                    
Demokrasi Denetçileri ve LGBT’nin (Lezbiyen, gay, biseksüel, travesti topluluğu) de aralarında olduğu bir grup STK, Taksim Galatasaray Meydanı’nda bir araya gelerek gündemdeki öğrenci evleri, alkol yasağı ve dershanelerin kapatılmasına ilişkin bir basın açıklaması yaptı.
Son aylarda Türkiye gündemini sarsan ve kamuoyunda ‘yasak’ olarak adlandırılan bazı hükümet faaliyetleri Beyoğlu’nda bir araya gelen STK’lar tarafından protesto edildi.
Grup, yaptığı basın açıklamasında özel hayata müdahale edildiğini ve halka sorulmadan kararlar alındığını belirtti.
Basın açıklamasında demokrasi paketinin içeriğinin dahi açıklandıktan sonra öğrenildiğini ve halkın fikrinin alınmadığı vurgulandı . Açıklama sırasında ise grup yanlarında getirdiği bira kutuları, oyuncak bebekler, dershane sandalyesi, avukat cübbesi ve diğer materyalleri açıklamanın yapıldığı meydana bıraktı. Eylem sırasında bir süre tencere-tava da çalındı.
STK’lar adına Dr. Mehmet Özkaya’nın yaptığı açıklamaya ise şöyle devam etti:
“Son dönemde birileri bizim adımıza, bize sormadan oldu-bitti kararlar alıyor. Özel hayatımızı ciddi şekilde etkileyen bu kararlar da bize danışılmıyor. Halk olarak fikrimiz alınmıyor. Bu durumun en bariz örneği olarak demokrasi paketinin içeriğini bile ancak açıklandıktan sonra öğrenebiliyoruz. Bu üslup ve yöntemin bırakın “ileri”sini, “normal” demokrasi ile dahi uzaktan yakından ilişkisi olmadığı gayet açıktır.
Önce Vücuduma Dokundun!
Kürtaj yapıp yapamayacağıma sen karar verdin, doğuracağım çocuk sayısını sen belirledin!
Sonra Çocuğumun Eğitimine Karıştın!
4+4+4 diyerek bebek yaşta çocuğumu zorla okula gönderttin!
Okullarda eğitim veremedin, açığı ben kapatmak isteyince de dershaneme dokundun, çocuğumun eşit şartlarda yarışmasını engelledin!
Çocuğumu üniversiteye gönderdim, kalacağı yere karıştın, çocuğumu ahlaksızlıkla suçladın!
Sesimi duyurmak istedim, sokağa çıktım, gösteri hakkımı yasakladın, evimden yapayım dedim, komşumla beni birbirimize düşürmeye çalıştın!
Kendimi sosyal medyada ifade edeyim istedim, internetime dokundun!
Bir kadehlik keyfim vardı, içkime dokundun!
Hastalandım, çare aradım, tam gün yasası deyip doktoruma dokundun!
İlaç aradım, eczacıma dokundun!
Bunların hepsini benim ödediğim vergilerle yaptın, paramın nerelere gittiği denetlensin istedim, Sayıştay’ıma dokundun !
Oy verip Meclis’e gönderdim, Silivri’de bıraktın, vekilime dokundun!
Varımı yoğumu sattım, iş kurdum, teşebbüs hakkıma dokundun!
Hakkımı arayayım istedim, avukatıma, hakimime dokundun!
Dokunmadığın ne kaldı! Sıra kimde?”
(RADİKAL)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder