HERŞEYİN DOĞRUSUNU ALLAH BİLİR. Sizin bir planınız, bir hesabınız varsa, Allah’ında bir planı bir hesabı var.

4 Şubat 2014 Salı

Yardım paraları papaz okuluna
 Yardım paraları papaz okuluna 09.01.2014

Hayırseverlerin yaptığı bağışlar Amerika'da papaz okuluna aktarıldı.
Amerika'daki lobi faaliyetleri için bazı derneklere hayırsever vatandaşların verdikleri yardım parasını bağışlayan Fethullah Gülen Cemaati'nin yıllar önce de Hartford Seminary adı altında bir papaz okuluna milyonlarca dolarlık bağış yaptığı ortaya çıktı.

Fethullah Gülen Cemaati Amerika'daki lobi çalışmaları için kendi cemaat üyelerinden ve hayırsever vatandaşlardan topladıkları yardım paralarını ABD Demokrat Senatörler Kampanyasına, Güçlü devlet kampanyalarına, Obama'ya ve Clinton ailesine, Kiliselere, Yahudi lobisine bağışladığı iddia edildi.



YARDIM PARALARI LOBİ ÇALIŞMALARI İÇİN HARCANIYOR!

Gülen Hareketine bağışta bulunan bazı yardımseverlerin dile getirdiği iddialara göre, Cemaat'in önde gelen isimleri Kurban, Bağış, Abonelik, ve tabi ki öğretmenlere gider göstermek için verip sonra geri aldığı paralar Amerika'daki lobi çalışmaları kapsamında oradaki politik çevrelere ve kişilere aktarıyor .


BUNUN ADI BAĞIŞ DEĞİL RÜŞVET

Amerika'daki işlerini daha rahat bir şekilde yürütebilmek için bağış adı altında rüşvet veren cemaat üyelerinin bu icazeti nereden aldığı büyük bir merak konusu.

Cemaat'in lobi çalışmaları için verdiği rüşvetlerin listesini yayınlıyoruz.. Bakın yardım için verilen paralar nerelere gitmiş!




http://www.sabah.com.tr/Gundem/2014/01/09/yardim-paralari-papaz-okuluna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder